Sortida a l’Ermita

El passat dimarts, 8 de juny de 2021, tot l’alumnat de l’Escola va participar en la sortida a l’Ermita Santa Creu de Creixà, l’Església mil·lenària de les nostres contrades.

Els més grans, van aprofitar per caminar fins el riu i refrescar els peus. La resta, van arribar a l’Ermita on van esmorzar i jugar amb els respectius grups fins a la tornada a l’escola.

Gorres, aigua i crema solar van ser presents en tot moment, ja que el matí va ser d’allò més calorós.

De petits/es a grans, es va gaudir la jornada compartida amb la resta de grups del centre, en un espai emblemàtic de Can Canals que sempre ens agrada visitar.

Salut!