Concert UIUI 2021

El passat divendres 4 de juny, els nens i nenes de Cicle Mitjà, van oferir un concert de 4 cançons a la resta de companys/es de l’Escola.

Enguany, es va celebrar a la pista descoberta, amb distància de seguretat entre grups.

Les famílies de Cicle Mitjà, també van poder gaudir de l’espectacle de les seves filles i fills en directe, en el que va ser el punt i final a un any més del Projecte “Un Infant, Un Instrument”, del qual formem part en col·laboració amb l’Escola de Música de Piera, a qui aprofitem per agrair de nou la seva bona tasca amb els nostres alumnes.

Fins l’any vinent!