El Creixà ben segur! (#CreixàSegurs #InternetSegura)

Hola, famílies!

Avui us voldríem explicar la línia del centre en l’àmbit d’Internet.

L’escola té com a principal objectiu vetllar i garantir la seguretat de tota la comunitat educativa a la xarxa internauta. Els tres pilars que treballem a les aules són: Protecció de dades, Identitat digital i Propietat intel·lectual.

Com bé sabeu, des del passat curs acadèmic, l’escola es va unir al programa G Suite per a Centres Educatius. És per això que el nostre alumnat té l’opció de posseir un compte de Google amb domini exclusiu de l’escola (usuari@creixa.cat). Això ens permet utilitzar de forma segura les aplicacions d’aquesta plataforma (Classroom, Drive, etc.).

En aquest sentit, l’Equip Docent, hem rebut diverses formacions al respecte, com per exemple la d’Eines Google, oferida pel Departament d’Educació, a través del Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia.

L’any passat també ens vam adherir al Programa d’Innovació Pedagògica: mòbils.edu. Aquest és un Pla pioner a Catalunya, dut a terme pel Departament d’Educació i liderat per la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital.

Amb tot, la nostra prioritat és formar al nostre alumnat en la Competència Digital, que prengui consciència i que la seva navegació a través de la xarxa sigui completament segura.

Una abraçada,
L’Equip Docent.