Dia de la Pau i Internet segura

Hola famílies,

Avui, 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Aquesta data tan important, la vam celebrar  al Creixà el passat divendres conjuntament amb activitats d’Internet segura (dia oficial, 8 de febrer).

Al llarg de la setmana, alumnes, mestres i professionals de l’escola, vam anar dibuixant i escrivint desitjos de pau en unes bafarades que hem exposat a l’entrada de l’escola, juntament amb les nostres fotos.

El matí de divendres, grup per grup, de petits a grans, vam sortir a llegir tots els desitjos que llueixen al “hall”.

A la tarda, vam sortir al pati totes i tots els grups de l’escola. Un cop allí, la Sonia, directora de l’escola, va llegir un manifest de pau que va venir seguit d’unes paraules de l’alumnat de sisè, que tot i estar confinats i confinades, van poder gaudir de la jornada des de casa per vídeo-trucada. Ens van explicar que tot i la tristesa de no ser allí presents físicament, estaven contents/es de  veure’ns i poder participar de l’acte telemàticament.

Finalment, tots i totes vam cantar “Eso que tu me das” en una versió adaptada al català.

.

Cal dir, que durant el dia i al llarg de la setmana, també s’ha incidit en valors lligats al dia d’Internet Segura i s’han anat realitzant activitats.

Els més petits, han fet videoconferència amb companys i companyes que no podien ser a l’escola per confinament i altres grups han treballat des de cada nivell la presència l’ús de les xarxes socials en el nostre dia a dia.

Feliç Dia Escolar de la No-violència i la Pau!