DESCOBRINT LA LEE KRASNER

Hola de nou!

Tot i que encara estem a casa i no sabem ben bé quan podrem tornar a l’escola, us volem explicar que en aquest curs, a infantil, seguint en la línia de treballar artistes dones, estem descobrint i coneixent la pintora Lee Krasner.

La Lee Krasner va ser una influent artista de l’expressionisme abstracte de la segona meitat del s. XX. Ens endinsem a conèixer l’obra d’aquesta autora,i a partir d’alguns dels seus quadres, treballem les emocions amb els/les alumnes (tristesa, por, alegria,..). L’art és una bona manera d’expressar sentiments i emocions i a més, creiem que els nens i nenes tenen una sensibilitat especial per a fer-ho i la veritat és que sovint ens sorprenen amb la seva intuïció i habilitat.

Tant de bo puguem reprendre aviat aquest treball amb els nostres alumnes. Esperem que estigueu tots bé. Una abraçada.

Paqui, Vane i Neus.