GEP (plurilingüisme)

El curs 2015-16 l’escola va formar part del projecte experimental Grup d’Experimentació del Plurilingüisme, amb una durada de dos cursos escolars.

El curs 2017-2018 el Departament d’Ensenyament, inicia el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP). La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Les accions del programa GEP s’orienten, d’una banda, a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, a acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.

Un cop finalitzat el projecte GEP a l’escola hem implantat a la comunitat de grans la realització de l’area de ciències en llengua anglesa: science, també alguns ambients de la mateixa comunitat.

Formar part d’aquest programa ens ha donat la possibilitat de tenir una persona nadiua de llengua anglesa com a auxiliar de conversa, amb qui s’ha treballat en grups menuts l’expressió oral en aquesta llengua.