El gust per la lectura: “Balla, canta, dibuixa, però sobretot: Mira” 5èB

Una de les activitats dinamitzades per la Comissió de Biblioteca consisteix en organitzar clubs de lectura dirigits a diferents nivells. Els alumnes s’apunten voluntàriament i assisteixen al club una vegada per setmana a l’hora del pati. Durant les diferents sessions es treballa la lectura en veu alta, la comprensió lectora, el vocabulari, les frases fetes, es reflexiona sobre el llegit fent un treball en valors… en definitiva, es realitza un treball més analític de la lectura en petit grup.

Avui us presentem el treball “Balla, canta, dibuixa, però sobretot: Mira” realitzat pels alumnes de 5è B que es presentarà al «XXIX concurs el Gust per la lectura» organitzat pel Departament d’Educació. Un treball força complet on combina llengua, música, artística i educació física.

Categoria C Modalitat C2 Número d’inscripció: 4676

No us volem avançar res, mireu, escolteu i gaudiu de la feina ben feta pels vostres fills i filles que ho han viscut d’una manera increïble implicant-se i esforçant-se cadascú d’ells i d’elles al màxim. Estem molt orgulloses d’aquests alumnes. Enhorabona, sou genials!

Els alumnes o les famílies interessades en llegir el llibre de “Mira” de Tina Vallès, poden agafar un exemplar en préstec de la nostra biblioteca.

Anna Nieto