Consell Escolar

Us informem que el dia 30 d’octubre es va iniciar el procés electoral per renovar els membres del Consell Escolar. Esperem la vostra participació tant en la presentació d’una candidatura, com en l’exercici del dret a vot del dia 24 de novembre.
QUI ES POT PRESENTAR?
Totes les mares i els pares del centre poden presentar candidatura com a representants de les famílies. En aquesta ocasió, cal renovar 3 membres.
QUANT DURA UN MANDAT?
El mandat dura 4 anys
QUANTES REUNIONS ES FAN AL LLARG DEL CURS?
Habitualment, hi ha una reunió per trimestre, en horari de 17 a 19h aproximadament.
COM POTS PRESENTAR LA TEVA CANDIDATURA?
Posa’t en contacte amb secretaria, que et facilitaran el document oficial. També necessitarem una fotografia perquè les famílies et puguin conèixer. La data límit és el 15 de novembre
HI HA CAMPANYA PER DEMANAR EL VOT?
Us demanarem un escrit perquè pugueu explicar qui sou i exposar a les famílies el vostre interès en formar part del Consell Escolar.
QUI POT VOTAR?
Totes les mares i els pares podeu votar, un vot per persona. Consulteu el cens electoral a Secretaria, per comprovar que el vostre nom està registrat correctament.
Més informació
Llegiu els documents adjunts per a tenir més informació. En cas de dubtes, us podeu adreçar als membres actuals del Consell Escolar (consell.escolar@escolacoloniaguell.cat), a l’AFA o a l’equip de direcció del centre.