Sant Jordi 2020

La Diada de Sant Jordi d’enguany està sent ben especial, no serem els primers ni els últims en dir-ho.

Des de l’equip docent us desitgem una molt bona Diada, tot anhelant poder-nos retrobar i compartir molts moments junts.

A l’escola, als diferents cursos us hem fet propostes per a aquesta setmana, podeu fer-les fins diumenge inclòs. Farem un recull de les vostres obres i el publicarem la setmana vinent.

També teniu la proposta de la biblioteca Pilarin Bayés, que publica a la seva web: http://bibliotecasantacolomadecervello.blogspot.com/  (fixeu-vos que aquest suggeriment el fa la Pilar Ribera, mestra d’educació infantil de l’escola, jubilada)

Una forta abraçada virtual i cuideu-vos molt!