Llista de noces de Sant Jordi i la princesa

Sabeu què? Sant Jordi i la princesa, per fi, han decidit casar-se.

I de regal de noces han decidit posar un llistat de llibres ben maco, perquè és el que els fa més feliços. A més, com que la data del casament coincideix amb el Dia Internacional del Llibre, han pensat que seria ben original.

Voleu col·laborar-hi?

Sí així ho desitgeu us podreu adreçar a l’Abacus de Sant Boi o al Quiosc de la Chari de Santa Coloma de Cervelló per comprar un llibre i ajudar a complir el desig d’aquesta meravellosa parella.

La llista estarà disponible les setmanes del 4-23 d’abril, perquè hi pugueu passar amb temps i triar el llibre que més us agradi. La llista està feta per l’escola, però si trobeu alguna altra opció que creieu oportuna, també podeu fer la compra i ampliar aquesta llista. A l’Abacus heu de preguntar pel Joan o l’Emi i al Quiosc, per la Chari.

Els preus dels llibres oscil·laran entre els 5€ fins els 15€ i també us podeu organitzar entre vosaltres per compartir la compra d’algun dels llibres.

L’Abacus i el Quiosc de la Chari ens faran arribar els llibres a l’escola amb el vostre nom (allà us donaran una enganxina per al llibre i una altra per a l’infant). I és que en realitat aquests llibres seran per les nostres biblioteques amb la finalitat d’ampliar el seu fons i que en puguin gaudir els infants de l’escola.

Una vegada més, gràcies pel vostre suport i col·laboració en la dinàmica del centre.

Etiqueta llibre obsequi familia llista noces      Etiqueta gràcies per comprar llibre llista noces