L’escola al diari ARA: Patis que també eduquen

El dia 3 de setembre hem tornat a ser notícia a la premsa escrita. En aquest cas, es tracta d’un article publicat al diari ARA, al suplement Criatures, amb un article que porta per títol: “Patis que també eduquen” i on es parla del fenomen creixent de que cada vegada hi ha més escoles que, com nosaltres, segueixen la línia d’oferir espais que fomentin l’experimentació, la creativitat, la imaginació o el treball en equip.

La periodista dóna veu a l’Assumpta Calvís, mestra de l’escola, que explica breument el procés de transformació dels nostres patis i els canvis que aquest ha provocat.

ara 2