Inscripcions menjador 21-22

INSCRIPCIONS MENJADOR I ACOLLIDA ESCOLA COLÒNIA GÜELL CURS 2021/22

Recordeu que cada any es necessari que tots els usuaris, tant fixes com esporàdics, omplin la fitxa d’inscripció abans de començar a utilitzar el servei de menjador.
Per accedir heu d’entrar a la web de Teno www.teno.cat i en el menú principal trobareu un apartat que posa ACCÉS PER LES FAMÍLIES.

Si accediu per primera vegada us demanarà un usuari i una contrasenya i
l’haureu de crear clicant a l’opció No tens un compte?
Per registrar-vos haureu de crear el vostre perfil amb les vostres dades personals i afegir el codi d’accés del vostre centre:
CODI DE CENTRE COLÒNIA GÜELL: c340
Un cop ompliu tots els camps per primera vegada us arribarà un correu amb el vostre usuari i contrasenya personal i ja podreu accedir a tota la informació relativa a la vostra escola.
Si ja teniu un compte creat d’anys anteriors, només caldrà que entreu amb el vostre usuari i contrasenya.

La fitxa d’acollida estarà disponible al setembre i s’haurà d’imprimir i lliurar a les monitores el primer dia que es vulgui fer ús del servei.
Per poder fer ús del servei de menjador, heu d’omplir tots els camps que trobareu al segon apartat (Inscripció de menjador) i així quedarà registrada i formalitzada.
És molt important seleccionar que és pel curs 2021/22.

Donada la situació sanitària provocada per la COVID-19 no es podrà donar atenció de forma presencial al centre, per tant si teniu qualsevol consulta us podeu posar en contacte mitjançant el telèfon 6622741134 o per correu electrònic a menjadorcg@gmail.com amb la coordinadora de menjador els dies 8 i 9 de setembre de 9 a 13h per ajudar-vos a resoldre qualsevol dubte.

La data màxima d’inscripció serà el 9 de setembre.

En cas de necessitar fer la inscripció posterior a aquesta data límit poseu-vos en contacte amb la coordinadora.
Inscripcions de menjador