consell escola

Aquesta setmana s’ha posat en marxa el procés per a la renovació parcial dels membres dels consells escolars de tots els centres educatius de Catalunya.

Us informem que hem publicat el cens electoral d’aquest procés, és a dir, els pares i les mares que podeu exercir el dret al vot per triar el vostre representant en el sector famílies. Trobareu aquest llistat a secretaria i podeu demanar per a la seva consulta i podeu fer la reclamació si hi ha qualsevol errada, fins el 19 de novembre.

FINS AL 17 DE NOVEMBRE podreu presentar la vostra candidatura, a través d’un imprés que podeu demanar a secretaria (presencialment, per telèfon o per correu electrònic), per ocupar una de les 2 places que cal renovar entre les mares i els pares. Compartiran espai amb les 3 representants de famílies més que van sortir elegits en la darrera elecció de 2018 i un membre que designa directament l’AMPA.

Les eleccions tindran lloc el divendres 26 de novembre, entre les 14:45 i les 17:30 hores, al vestíbul de l’escola.

? Resum de les dates més rellevants:

2 de novembre: Publicació del cens electoral
8 de novembre: Sorteig dels membres de la mesa electoral entre les famílies
17 de novembre: Darrer dia per presentar candidatura com a membre del Consell
19 de novembre: Darrer dia per presentar reclamacions al cens
19 de novembre: Publicació de les candidatures
26 de novembre: Eleccions entre les 14:45 i les 17:30 hores
29 de novembre: Publicació dels resultats

La vostra participació és molt important en aquest procés. Esperem la vostra participació en les eleccions, tant en les votacions com també presentant la vostra candidatura.

Tot seguit, us adjuntem una sèrie d’informació rellevant: