Inscripció menjador curs 19-20

Benvolgudes famílies,

Per poder realitzar la inscripció al servei de menjador del proper curs, l’AMPA i l’empresa Teno ens demana que ompliu les dades seguint les instruccions que trobareu a continuació:

INSCRIPCIONS MENJADOR COLÒNIA GÜELL

CURS 2019/20

Per formalitzar la inscripció de menjador pel proper curs ja es pot tornar a accedir a través de la nostra web i omplir el formulari d’inscripció, recordeu seleccionar que és pel curs 2019/20.

Per accedir heu d’entrar a la web de Teno www.teno.cat i en el menú principal seleccionar l’opció que posa ACCÉS PER LES FAMÍLIES.

Si ja esteu registrats només caldrà que accediu amb l’usuari i la contrasenya que haguéssiu creat la primera vegada.

En cas que accediu per primera vegada us demanarà un usuari i una contrasenya i l’haureu de crear clickant a l’opció No tens un compte?

Per registrar-vos de nou haureu de crear el vostre perfil amb les vostres dades personals i afegir el codi del vostre centre:

CODI DE CENTRE COLÒNIA GÜELL: c340

Un cop ompliu tots els camps per primera vegada us arribarà un mail amb el vostre usuari i contrasenya personal i ja podreu accedir a tota la informació relativa a la vostra escola:

Informacions vàries (S’actualitzarà al setembre)

Inscripció de menjador

Normatives i preus (S’actualitzarà al setembre)

Fitxa d’acollida

Menús (S’actualitzarà al setembre)

Dietes específiques (S’actualitzarà al setembre)

Si us cal, al segon apartat (Inscripció de menjador) podreu omplir els camps necessaris per tal de formalitzar la inscripció de menjador dels vostres fills i filles pel proper curs.

La fitxa d’acollida es podrà imprimir i lliurar a la Mònica Mesas, la coordinadora, el primer dia que es vulgui fer ús del servei.

Si teniu qualsevol consulta la coordinadora de menjador estarà a l’escola els dies 5 i 6 de setembre de 9 a 14h per ajudar-vos a resoldre qualsevol dubte.

Salutacions,