Agraiment de la fundació Glorr

Benvolgudes famílies i equip docent,

Des de GLORR Fundació, us agraïm la col·laboració rebuda en aquesta nova campanya de primavera 2019 que hem efectuat al vostre centre.

A través dels pares, alumnes i equip docent ens heu ajudat a la difusió de la campanya i el repartiment de les bosses entre els alumnes; per una altra part, ens heu facilitat la recollida habilitant un lloc accessible al centre.

Gràcies a les vostres donacions, des de GLORR Fundació seguim ajudant a nens i nenes desfavorits.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració per la pròxima campanya de tardor 2019.

Rebeu una cordial salutació

www.glorr.org