Dates portes obertes 2019

Està previst que el 29 de març comenci el procés de preinscripció per al curs 2019-2020 (pendent de la publicació al DOGC). Al mes de setembre, s’incorporaran a P3 les nenes i els nens nascuts l’any 2016.

Per tal de donar a conèixer la nostra manera d’entendre l’Escola, hem organitzat dues jornades informatives, on us mostrarem l’escola en funcionament i també us explicarem les línies principals del nostre projecte educatiu. Aquestes jornades tindran lloc els dies i hores següents:

• Dimarts 12 de març, a les 9:10h
  • Divendres 15 de març, a les 15:10h

Quin dia tens previst venir? Volem organitzar bé la vostra visita i és per això que et demanem que omplis el nostre formulari (1 minut).

Moltes gràcies i fins aviat!