A l’escola no llencem res!

A inicis d’aquest curs es va poder posar en marxa la campanya “A l’escola, no llencem res!” amb el doble objectiu de reduir el malbaratament alimentari i distribuir racions de menjar entre famílies del municipi.

Les dades que ens ha facilitat la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament no poden ser més interessants, doncs en el primer trismestre del curs s’han recollit al menjador de la nostra escola 449 racions d’aliments que han estat repartides en la seva totalitat a les persones beneficiàries d’aliments solidaris.

A més del benefici social que això ha suposat, ha permès evitar generar un total de 118,99 kg de residus (estimació a partir d’un pes mig per ració).

Si sumem les dades amb les de l’escola Pla de les Vinyes, el total del municipi ha estat de 889 racions i s’han deixat de llençar un total de 235.58 kg de residus orgànics.

Notícia de Teno menjadors

Notícia de l’Ajuntament de Santa Coloma