Obra de teatre “El Petit Príncep” interpretada per 6è!

El passat 16 de juny, els i les nostres alumnes de 6è van interpretar l’obra de teatre “El Petit Príncep” d’Antoine de Saint-Exupéry. Vam poder-la representar al Teatre Mercat Vell de Mollet.
L’obra va sortir molt bé, tant a nivell d’interpretació com a nivell de vestuari i atrezzo. Les famílies de 6è i l’alumnat de l’escola van poder assistir a veure-la i van gaudir molt!

Us deixem amb fotos que es van fer al llarg de la representació (feu clic a la imatge per veure-les) i també una gravació en vídeo de tota l’obra sencera (a la part inferior d’aquesta publicació):