Graduació de 6è!

El passat 20 de juny va ser un dia màgic i emocionant!! El nostre alumnat de 6è es va graduar.

Es va celebrar fent un acte al Mercat Vell. Tant famílies com alguns mestres antics i actuals de l’escola, van assistir i van poder gaudir d’una tarda de moltes emocions.

Durant l’acte es va projectar un vídeo per recordar el pas dels nens i nenes de 6è a l’escola, la directora va fer un discurs desitjant molta sort als alumnes de cara a l’Institut, es van fer entrega d’orles, diplomes i un obsequi per part dels mestres assistents i, finalment, l’alumnat i les famílies van poder fer-se fotos i gaudir d’aquest dia en companyia dels seus éssers estimats.

L’escola Col·legis us desitja a tots vosaltres, nens i nenes de 6è, molt bona sort en el vostre nou camí que comença!!

US TROBAREM MOLT A FALTAR!!

Podreu veure les fotos fetes al llarg de la tarda (feu clic a la imatge) i també el vídeo que vam projectar amb fotos de tota la seva trajectòria a l’escola.