P5- Descobrim la ràdio de la nostra escola

Avui hem anat a la classe on hi ha la ràdio de l’escola: Ràdio Collbaix! Li hem demanat al Rafa si ens podia explicar com funcionava. De seguida ha dit que sí. Només arribar ens ha explicat que per fer ràdio es necessita un ordinador i una taula de so. Després hem pensat com podem escoltar i veure notícies i ens adonem que a la ràdio podem escoltar notícies, música i altres programes. Després ens ha explicat que amb una gravadora de veu graves la veu i la pots enviar a l’ordinador o també ho pots gravar amb el telèfon móbil. Hem fet una prova amb el mòbil, ens ha gravat i després li ha passat a l’Anna. Ens hem escoltat. El Rafa ens ha fet una sorpresa perquè hi ha afegit música i sembla ben bé una notícia.

Moltes gràcies, Rafa.

Si voleu clicar en aquí escoltareu la notícia