Continguts bàsics

Després de molts mesos de treball compartit, l’equip de mestres de l’escola ha consensuat els continguts bàsics que s’haurien d’assolir en acabar cadascun dels cursos, de P3 fins a 6è. Ens hem centrat en les àrees instrumentals, com són Llengua Catalana i Matemàtiques, seguint les competències bàsiques del currículum actual.

Hem distingit entre els continguts prioritaris, que veureu marcats en negreta, i els addicionals. Els bàsics prioritaris són els mínims imprescindibles per a tot l’alumnat, amb l’excepció dels infants que necessitin d’un Pla Individualitzat.

Des de l’escola creiem necessari compartir aquest document perquè les famílies conegueu de primera mà què cal aprendre a cada curs i, així, poder acompanyar els vostres fills i filles des de casa, també a nivell de continguts.