Dia Internacional de la lectura en veu alta

Quin goig poder compartir el gust per la lectura amb tota l’escola. Gran Dia Internacional de la lectura en veu alta. Hem gaudit molt. Caldrà polir cosetes de cara a la propera edició, però de tot se n’aprèn.

El millor, la il·lusió dels alumnes de voler compartir les seves respectives històries. De 2n a 6è, tots els alumnes han fet lectura en veu alta, i el fil conductor ha estat “llegim per la igualtat de gènere”. Les lectures han estat les següents:

2n – El príncep Ventafocs

3r – Les princeses també es tiren pets

4t – El meu gosset vol fer ballet

5è – La meitat d’en Jan

6è – Amb la Tango són tres

Els més petits han fet gala de les seves dots artístiques amb l’expressió oral:

P3 – “La cançó del xai”, del Petit Príncep (fragment de la cantata del 20 de febrer)

P4 – Dita sobre el mes de gener

P5 – Poema: “Gripau, guineu, perdiu i bou a l’hospital”

1r – Conte: “El molinet de sal”

.

Més fotos i els àudios, pròximament.