3R- EDUCACIÓ VIAL

Divendres passat va venir a l’escola la Policia Local de Sant Joan de Vilatorrada.

La Policia Local va muntar al pati de l’escola un circuit amb senyals, semàfors, pas de vianants… per poder-nos ensenyar als alumnes de 3r una assignatura tant important com és l’Educació Vial.

Els alumnes vam venir a l’escola amb bicicletes, patins i/o patinets, i així vam poder circular pel circuit que ens van muntar.

La policia ens va explicar molt bé com s’ha de circular, quan té preferència el vianant, quan hem de dur casc si anem amb bici o patinet, quins tipus de patinets podem fer servir i més coses.

Si voleu veure imatges d’aquesta activitat, CLIQUEU AQUÍ.