4t- Espai àmbit digital

Al llarg del segon trimestre hem dut a terme els esperats Espais que s’havien hagut d’aturar durant dos anys a causa de la pandèmia. A l’espai d’àmbit digital que es duu a terme a l’aula de 4t, publicitem festes de l’escola creant el nostre propi cartell amb el programa Canva. Descobrim com inserir elements, imatges, canviar la lletra i el format del text així com aspectes bàsics de publicitat com el disseny del cartell, l’ortografia, els colors i la informació que seleccionem. Abans de publicar cap cartell publicitari ens hem d’assegurar que l’ortografia sigui correcta i per fer-ho, nosaltres mateixos ens corregim les faltes utilitzant el programa de SoftCatala. Una eina que ens servirà per a qualsevol tasca escolar que haguem de fer a partir d’ara.