3r i 4t – Sortida al Gorg Blau i la Torre Lluvià

El passat dimecres 2 de juny els alumnes de 3r i 4t vam anar d’excursió al Gorg Blau. Si d’una cosa estem tots i totes segures és que vam aprendre a superar-nos.

Vam gaudir moltíssim jugant envoltats de natura i descobrint els insectes que viuen al nostre entorn. Alguns, fins i tot, vam aprendre a identificar-ne un de nou: l’escarabat soldat.

A més, s’ha de dir que ens vam emocionar quan de camí cap a la Suanya vam veure la Torre Lluvià! Era tal i com ens l’havíem imaginat a l’escola. Realment, a prop de casa tenim una torre modernista molt xula.

Per tant, us animem molt a fer l’excursió des de Sant Joan, alguns nens i nenes ja hi ha tornat amb bici o caminant. Tot i així, si fa molta calor no us oblideu d’agafar molta aigua. Això sí que nosaltres ho recordarem sempre, més val que sobri aigua que no que en falti!

Si cliqueu a la foto central, veure-ho les fotos de la sortida.