Grup de mitjans – L’hort escolar
03/11/22Ei! Que ja tenim l’hort de l’escola en marxa. Moltes gràcies als nens i nenes del grup de mitjans que estan treballant de valent perquè sigui possible! Podeu veure algunes fotos fent clic aquí.
Ei! Que ja tenim l’hort de l’escola en marxa. Moltes gràcies als nens i nenes del grup de mitjans que estan treballant de valent perquè sigui possible! Podeu veure algunes fotos fent clic aquí.
Que bé, tornem a fer panellets a l’escola. Quan tenim tots els ingredients ben barrejats ja podem començar a fer bola, boleta ben rodoneta. Un cop feta la boleta els anem decorant i els arrebossem. De coco, ametlla i codonyat. Ens agrada passar una bona… Llegeix més»
Ja som a finals d’octubre, i com cada any, torna la Castanyada!
I és que a l’escola Collbaix som molt de tradicions. Ja tenim, doncs, el passadís ben decorat amb treballs de tardor, així com amb la castanyera ben guarnida.
També, com cada any, el grup de grans s’ha encarregat d’ambientar el passadís de dalt terrorificament divertit. Observant aquestes fotos podreu gaudir del gran projecte de les pumpkins fet en les estones d’anglès.

En aquí teniu un petit recull de les primeres activitats del mes de setembre. Els jocs tradicionals catalans ens fan conèixer nous jocs i ens fa jugar de valent.
fotos
Més que paraules, parlaran per sí soles les imatges. Quina Castanyada! I quin Halloween! Espectacular. Què bé que puguem anar recuperant de mica en mica les celebracions col·lectives. Mil gràcies a totes les famílies que hi van participar i també gràcies a l’AMPA per ser-hi sempre. Un 29 d’octubre que costarà d’oblidar!
FOTOS DE LA SÍLVIA BELMONT
FOTOS DE L’ESCOLA
Iniciem la setmana amb la visita d’en Pep, de l’equip SIGNATUS. En Pep ens ha explicat de manera molt vivencial curiositats del llop i ens ha convidat a visitar Gualba la setmana que ve per conèixer més coses d’aquest animal tan entranyable.
Hem fet d’artistes, treballant més obres de Kandinski.
Descobrim que les nostres faves i pèsols plantats, estan començant a germinar.
Hem tots plegats del teatre in English que ens ha brindat la companyia Look Out.
Descobrim que els grans estan fets uns grans artistes, gaudim de la seva exposició de carbasses terrorífiques.
I per fi arribar divendres i celebrem tots plegats de la festa de la Castanyada. Gaudim del gran espectacle d’en Carles Cuberes i ballem cançons i mengem castanyes.
Feu clic aquí, per gaudir de les fotos.
Bon pont!
Anem a veure la Castanyera, Ens fixem com va vestida: mocador al cap, a les espatlles, faldilla llarga, jersey. Va molt tapada perquè les castanyeres venen les castanyes al carrer i passen molt fred. Després pugem a dalt a la biblioteca i hem trobat molts contes de la Castanyera i també de la tardor. Ens els hem ben mirat. Ens han agradat molt.
Ja podeu gaudir de les fotos de la festa d’aniversari de la nostra escola, que ja ha bufat 32 espelmes! I que en siguin moltes més!
Ens van visitar la Reme i la Lídia, dos puntals del servei de menjador (i de l’escola) que passen a millor vida (s’han jubilat
).
No hi érem tots, perquè faltava la classe de 1r, però avui els seus alumnes ja s’han reincorporat a l’escola.
També va ser un dia molt especial per a P3 i 6è, que van viure, respectivament, el seu primer i últim aniversari de l’escola Collbaix.
FAMÍLIES, SETEMBRE HA COMENÇAT TOT I QUE ESTIGUEM CONFINATS!
US HEM PREPARAT UN PETIT POSTER AMB EL RECULL DE LES EXPERIÈNCIES DEL PRIMER DIA D’ESCOLA.
