És Carnaval a l’escola!

La setmana del 21 al 25 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola; i com tots els anys, cada dia hi havia una consigna assignada pel rei Carnestoltes.

El dilluns el rei i la reina Carnestoltes ens van fer portar pijama, el dimarts un pentinat estrambòtic, el dimecres ens van fer portar la roba del revés!,  el dijous ens vam disfressar lliurement i, a més a més, 4rt, 5è i 6è vam fer el nostre “Masterchef” portant menjars típics que després muntaríem de forma xula i decorada; i per últim, el divendres ens vam disfressar d’animals del mar i 6è de comparses i comparseres com és tradició.

Divendres al matí va haver una celebració per a cada nivell, començant per la comunitat de grans i acabant pels petits de l’escola. Cada grup va ballar una dansa diferent i vam estar acompanyants per les nostres famílies i pel rei i reina Carnestoltes, que van presentar l’esdeveniment.

Els nens i nenes de 6è vam ballar una dansa típica de Vilanova, i després vam ballar un ball que es diu “IKO IKO” ens ho vam passar súper bé. Més tard van venir una banda de músics per amenitzar la festa.

Tot i que la Covid encara està pel mig ens va deixar gaudir molt d’aquest dia!

Clikar 6èA

Clikar 6èB