Encarem el darrer curs!!!

L’alumnat de 6èB volem compartir algunes de les reflexions que ens van sorgint cada dia amb el fet de fer-nos cada cop més conscients que aquest és el nostre últim curs a l’escola. És un cúmul de sensacions, algunes felices i d’altres no tant, però, al cap i a la fi, ens toca viure-les! Farem un petit llistat amb algunes d’elles:

“La veritat estic una mica trista però contenta alhora perquè em faré gran, però no vull deixar l’escola i els companys i companyes, som un gran grup i ens portem tots i totes molt bé, però he de seguir i fer noves amistats.”

“Aquest curs haurem de fer nous reptes, noves activitats i deures (espero que no molts)”.

“Hem tingut sort perquè seguim tenint al millor professor”

“Tinc moltes ganes també perquè aquest curs ens anirem de colònies. Per fi podrem anar, portem molta temps sense anar de colònies”

“Farem el carnaval, coneixerem al Rei Carnestoltes i l’ajudarem anat per les classes de l’escola portant les seves consignes”.

“Quan erem petits veies els de sisè i eren com deus, però ara ets tu i els altres nens s’aparta quan passes”.

“Estic despreocupat, (encara) no ha canviat massa”

“Estic molt espantada per tot el que arriba a 6è, pero amb l’edu tot serà molt més guai!”

“Estic molt contenta perquè acabarem el curs amb el millor tutor i tindrem unes super colònies a final de curs. Nerviosa per les competències i altres activitats, deures, vacunes…Que ens ensenyaran/passaran més endavant ( espero no molt aviat😋Pero s’hauran de fer).😉🤪”

“Estic preocupada per si l’any que ve no ens veiem o no coincidim a l’institut😕.”

“Aquest curs estic trista perquè ens haurem  de separar al final de curs, però també feliç perquè farem moltes aventures com les colònies, les excursions😋…Però la part dolenta es que tenim proves de competencies basiques etc😮‍💨.

“Nosaltres com som els més grans del cole ens sentim molt wai perquè l’any passat estàvem a cinquè ens feia vergonya els nens i les nenes de sisè, però ara ja no ens dóna res de por per què som els grans del cole som de 6èB”.

“Vull aprofitar aquest últim curs a l’escola per viure moltes aventures amb els amics i amigues de la classe ja que l’any que ve anirem a l’institut i ens separaran”.

Quin munt d’aventures ens esperen al llarg d’aquest curs!! Estem encantats i encantades de poder viure-les al màxim!!!!

Classe de 6èB Olivera