Paradeta de Sant Jordi de les i els alumnes de 6è i exposició a la biblioteca

Al mes d’abril arriba una exposició molt especial a la nostra biblioteca escolar. En homenatge a la diada de Sant Jordi, la comissió mixta de biblioteca ha preparat una exposició temàtica sota el títol de “DRACS”. La biblioteca s’ha transformat en un món ple de llibres sobre dracs, la festivitat de Sant Jordi i la cultura catalana. A més, l’equip docent ha preparat per treballar amb els alumnes els laboratoris de contes, propostes d’animació lectora ambientades al voltant d’un tema per experimentar i gaudir a partir d’un conte central i d’altres que hi estan relacionats.

Us convidem a visitar aquesta exposició única, a descobrir els secrets dels dracs i a celebrar la màgia de Sant Jordi a través de la lectura.

I el dia 23 hem trobat les famílies de 6è a la Rambla amb la seva paradeta de Sant Jordi, recaptant fons per al pagament de colònies de fi de curs. Ha estat tot un èxit de públic, haureu comprovat que ha estat una de les parades més visitades de la Rambla. Bona feina, famílies!

Recordeu que també les trobareu a la sortida de l’escola els divendres, on venen berenars deliciosos!