Presentació de la comissió Fem Canigó / Escola Inclusiva

La comissió Fem Canigó organitza xerrades per a famílies, normalment una vegada per trimestre. Uns exemples de temàtiques tractats durant els últims anys són: acompanyament de la sexualitat infantil, detectors de malestar en el joc lliure, conseqüències de la criança “helicòpter”, prevenció de la violència entre iguals, diversitat amb mirada sistèmica, i acompanyament en la vida digital de la canalla.

També la comissió Fem Canigó actualment inclou el grup de treball “Escola Inclusiva”, tot i que el volem veure créixer fins a formar una comissió pròpia ben aviat, amb la vostra ajuda. Aquest grup està dedica a donar una mirada inclusiva a tota mena d’activitat i acció de l’AFA: Des de festes a biblioteca, pati, i menjador. Sempre busquem persones voluntàries per formar part de La Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva al Garraf.

El dissabte dia 18 de maig l’AFA serà present a la festa per a una societat inclusiva del Garraf, a Sant Pere de Ribes, on oferim el nostre taller de pintura de mural amb una mirada de diversitat funcional. Necessitem persones voluntàries! I com sempre podeu escriure a afadelcanigo@gmail.com per a donar-nos un cop de mà.