Sabeu quines activitats hem fet a la biblioteca i al Pati Petit emmarcades en el 8M?

Les famílies voluntàries de la comissió Pati Petit ens van presentar una explicació ben clara d’alguna de les preguntes que fem quan s’apropa el 8M. Per què portem roba lila? Que significa l’equitat? Per què commemorarem i no celebrem aquest dia? Entre petits i grans vam parlar d’unes paraules ben maques i importants: RESPECTE, EQUITAT, COMMEMORACIÓ.

El menjador de l’escola també es va viure de lila, amb diferents propostes per a la canalla.

Durant aquest mes de març la biblioteca de l’escola ha obert les portes a la commemoració del 8M, amb una programació especial que ha durat dues setmanes. A través d’aquesta iniciativa, hem volgut posar en relleu la importància de la igualtat de gènere i la lluita pels drets de les dones, donant especial atenció al públic infantil.

Heu pogut trobar la biblioteca plena de llibres infantils que han abordat temes com la igualtat, el respecte i el paper de les dones en la societat. També heu pogut veure tallers preparats que s’han treballat durant les hores lectives. El nostre objectiu ha estat i és educar i conscienciar els nostres infants lectors sobre aquestes qüestions d’una manera accessible i apropiada per a la seva edat. Entre els llibres que es poden trobar, hi ha històries que destaquen el coratge i la determinació de dones famoses, contes que desafien els estereotips de gènere i relats que promouen la diversitat i la inclusió.

A més, l’última setmana de març, dedicarem especial atenció al Dia de la Poesia Internacional. Durant aquest temps, presentarem als nostres petits i grans lectors “la bellesa de la poesia”, i també els animarem a crear les seves pròpies poesies, fomentant la seva creativitat i expressió personal. A més, en aquesta ocasió, podran descobrir novetats en poesia que l’escola ha adquirit gràcies a la subvenció rebuda.

Creiem que aquestes iniciatives des de la biblioteca de l’escola no només enriqueixen el seu coneixement, sinó que també contribueixen a la formació d’individus en un futur, conscients i compromesos amb un món més just i igualitari.