Primers dies d’escola a cicle inicial

Han passat només 15 dies d’escola i sembla ja que portem moooolt més. Quina alegria retrobar els amics, explicar les nostres aventures de l’estiu i veure que els de primer passen a 2on i els de p5 pugen a primer. Nous espais per conèixer, nous mestres i nous companys , doncs ha arribat un nou alumne a 2nA.

Comencem els hàbits de l’escola, com per exemple:  penjar la bosseta al seu lloc, baixar tranquil.lament per les escales, descobrir quines activitats trobaré a la classe, com estic amb els meus companys i amics… situacions que ens ajuden a compartir i a créixer.

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotografies que hem fet d’aquests primers dies:

Primers dies de primer: Primers dies de segon: