Mireu què hem comprat amb la subvenció de medi ambient!

Presentem l’última compra 2023, realitzada amb subvenció de medi ambient.

Una taula d’experimentació, un nesprer i una cuineta per ús a l’exterior. Amb aquestes compres esperem poder acompanyar l’escola en el foment del joc lliure a l’exterior, amb materials naturals, en desenvolupar les activitats setmanals que duem a terme amb la canalla al pati petit en horari extraescolar, i en crear consciència amb el medi ambient.

I amb això, ja haurem de començar a plantejar noves idees per a les subvencions 2024! Ens han arribat propostes com per exemple taules per fer servir al pati petit per a treballs manuals, material de circ, més plantes aromàtiques pel pati… teniu alguna altra idea? Ens les podeu fer arribar a afadelcanigo@gmail.com.