Gaudim del teatre en anglès

El passat 18 de gener els infants de la comunitat de mitjans van poder gaudir d’una obra de teatre en anglès a l’escola, representada per la companyia “Jumping Ducks”. L’obra triada aquest any ha estat “the plastic mermaid”, una versió del clàssic de la sirena Ariel amb l’objectiu de reflexionar sobre la utilització del plàstic en el nostre dia a dia i trobar possibles accions per reduir i reutilitzar aquest material per ajudar a minorar la contaminació dels oceans i de retruc del planeta.

L’obra és un musical on els infants han gaudit preparant les cançons i el dia de l’obra participant amb els actors i actrius cantant conjuntament. A les sessions d’anglès prèvies l’alumnat ha treballat el vocabulari i la temàtica general de l’obra per tal de poder

seguir el fil conductor d’aquesta el dia de la representació i per ampliar els seus coneixements en llengua anglesa.

Tots han gaudit d’allò més!

Podeu veure més fotos a la unitat compartida.