El cicle inicial va a l’auditori!

El 20 de novembre els nens i nenes de Cicle inicial van gaudir d’allò més del concert “Tothora” a l’auditori Eduard Toldrà. Després d’esmorzar i jugar una miqueta a la plaça de les Casernes, vam  entrar a l’auditori, vam seure a la butaca i Tatxaaan! Comença l’espectacle!

Els músics ens van tocar un seguit d’obres musicals molt variades i amb representacions teatrals! Fins i tot… feien sortir voluntaris del públic a l’escenari!

Vam escoltar el so dels instruments de corda fregada: el violí, la viola, el violoncel i el contrabaix. Vam escoltar el so d’instruments de vent com el clarinet, la flauta travessera i la trompa. La veritat és que eren 7 músics que sonaven com tota una orquestra!