Des del 28 de novembre, a la biblioteca: Conviure en un món de diferències

En el marc del Dia Internacional per les Persones amb Discapacitat, l’escola i l’AFA han organitzat l’exposició “Conviure en un món de diferències”, amb material original de l’il·lustrador Joan Turu (www.joanturu.cat).

Del 28 de novembre al 5 de desembre la biblioteca de la nostra escola es transformarà en sala d’exposicions i espai de reflexió sobre el respecte a la DIVERSITAT.

Per què una exposició?

L’exposició “Conviure en un món de diferències” té diversos objectius:

• Sensibilitzar sobre la diversitat de la societat i els drets de les diferents minories.
  • Fomentar una mirada diversa i interseccional: sortint dels col·lectius específics i parlant en clau de diversitat.
  • Visibilitzar les diferents diversitats: d’origen, religiosa, capacitats diverses, persones grans, infants, orientació sexual, gènere i imatge corporal.
  • Reivindicar una societat més tolerant, diversa i respectuosa amb els drets de tothom.

Des de l’escola i l’AFA us animem a visitar-la en família a la biblioteca, de 16.30h a 18h.

No us la perdeu!!

Junta de l’AFA Escola Canigó