Consell escolar 15 d’octubre 18

L’ordre del dia del proper Consell Escolar del Dilluns, 15 d’octubre és:

• Presentació i aprovació, si s’escau, de la PGA del curs 2018/2019
  • Aprovació Ajuts Escolaritat 2018
  • Elecció del representant al CEM sector mares/pares i sector mestres
  • Informació Permanent (4/09/18) per aprovar Ús social de Centre (associació de ball)
  • Reutilització llibres
  • Conveni menjador escolar AMPA i CASERCO
  • Eleccions al Consell Escolar 2018
  • Calendari reunions
  • Altres

Podeu deixar els vostres suggeriments a l’apartat de comentaris d’aquesta pàgina, moltes gràcies!

1. Maura

Hola,

es podria trobar la forma (pel tema d’assegurança, que sembla que és l’obstacle) per a què el pati es pugui fer servir per les famílies a partir de les 16:30; és a dir, per a què puguin estar-se al pati esperant que un dels fills acabi l’activitat extraescolar, o bé que els nens puguin gaudir del pati; podria se si estan acompanyats d’un adult que se’n fa responsable, per exemple?

gràcies.