Fase 2 del projecte de pati!

Durant el mes d’abril la Comissió del Pati ha treballat a la  fase dos del projecte seguint el guió de la crida Hack the School.

En aquesta fase s’ha fet un buidatge de totes les dades recollides amb les activitats amb els alumnes i la comunitat educativa.

Pel que fa a les activitats dels infants, hem abocat la informació recollida a un mapa més gran i a una graella. Aquestes activitats ens serviran per:

• Identificar l’ús de cada zona per adequar les propostes.
  • Identificar les zones que s’han de prioritzar perquè generen molts conflictes.
  • Identificar el punts forts del pati per poder aplicar-ho a les altres zones.

En aquest plànol podeu veure un resum gràfic de la informació recollida

plànol

Buidatge de les dades de les enquestes i el mural: Amb aquesta activitat hem recopilat totes les dades i propostes que ha aportat la Comunitat Educativa  mitjançant l’enquesta online i les idees abocades al mural que vam posar al pati de recollida de primària.

Això ens ha permès veure què agrada, quins són els punts forts del pati i també veure què no agrada i què cal prioritzar.

Un cop analitzada tota la informació hem definit les zones del pati de la següent manera:

•  Moviment
  • Comunicació, acollida i tranquil·litat.
  • Contacte i experiències amb la natura.

Ara cal sintetitzar totes les propostes i prioritzar les primeres accions que durem a terme seguint els criteris que ens hem marcat i que són:

• Viabilitat
  • Pressupost (actualment disposem de 3,500€)
  • Temporalitat (3 anys)

IMG_7251-COLLAGE