Fase 1: Detecció de necessitats i implicació de la comunitat.

El passat dimarts 21 de març la Comissió del Pati va organitzar una de les activitats per recollir informació pel projecte de transformació del pati, una passejada oberta als membres de la comunitat educativa.

Durant la passejada es van visitar les diferents zones del pati que es volen transformar com el porxo, la pista de terra, la zona amb arbres grans o bosquet, la zona amb arbres joves…

Les famílies que ens van acompanyar van donar moltes idees per transformar aquests espais així com per millorar també les zones de pas per fer-les més inclusives i aptes al pas de cotxets o cadires de rodes.

Durant el recorregut ens va acompanyar un càmera de Canal Blau i també van venir a fer una entrevista a alguns membres de la comissió per parlar del projecte i es va emetre un petit reportatge a la televisió local.

El mateix dia de la passejada es van donar a les famílies unes enquestes que després es van fer extensives a la resta de membres de la comunitat educativa via web i també es va col·locar un mural a l’entrada del pati de recollida de primària perquè tothom podés fer les seves aportacions, així com una bústia davant secretaria.

Arran de la passejada cinc famílies més s’han incorporat a la comissió!

També s’han fet activitats amb l’alumnat amb la Karen Zucchet, la nostra assessora dins el projecte. Amb ella hem realitzat diverses activitats amb l’alumnat per identificar els usos que es fan de les diverses zones del pati com, per exemple, a quina zona va a jugar l’alumnat de cada cicle i els motius de perquè agraden algunes zones i d’altres no tant. S’ha treballat a partir d’uns plànols dels pati que ha fet la Karen.

Això ja rutlla!

IMG_7145-COLLAGE

Enllaç a l’àlbum de fotos