Activitats i recomanacions

Benvolgudes famílies,

Us informem que durant aquests dies anirem penjant als diferents nivells de la web activitats i recomanacions perquè els nens/es facin durant aquests dies.

Salut!

1. SHAILATH

Buenas tardes, Irán mandando ideas para todos los cursos o individualmente. Dada la situación para intentar que sea más ameno todo.
    Espero estéis bie graciaa

1. nnavas

Bon dia,
      Podeu trobar recomanacions per cada curs i anirem penjant més idees i recursos. Heu d’anar al Menú (botó situat a la part superior dreta de la pantalla) i a la secció Nivells, heu de triar el nivell de l’alumne/a.
      Salutacions!

1. Mari Carmen MUñoz

Noemí, soy Mari Carmen mamá de Leire Colete, una pregunta ¿Cómo puedo ver los videos protegidos? Me piden una contraseña…..Cúal es?
        Aprovecho para desearos que estéis todos bien y para deciros que os cuidéis mucho. Muchas gracias a todos los profesionales de la educación, por el esfuerzo que realizando estos días para facilitar las tareas en casa a nuestros hijos.Besos y abrazos. CUIDAROS!

1. nnavas

Hola Mari Carmen,
          Gràcies pel teu missatge. La contrasenya és la que us vam enviar per TokApp quan us vam informar de la nova pàgina web. No la podem posar aquí perquè llavors ja no seria exclusiva per les famílies de l’escola. Et fem arribar la contrasenya de nou per TokApp. Salutacions,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *