ELS ARBRES DE LES QUALITATS DELS ALUMNES DE 5è

Aquesta setmana hem treballat a partir de les qualitats que ens caracteritzen, aquelles amb les quals cadascú es sent més identificat.

Hem descobert que tots i totes tenim moltes qualitats i les hem representat mitjançant un arbre on cada fulla és una d’aquestes qualitats.  

Aquest ha estat el resultat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut