El mas de la Roda

El dijous tres alumnes de segon van venir a la classe de sisè a presentar-nos la pel·lícula del mas de la Roda, la vam visionar i la vam comentar. Avui hem anat a la classe de segon a fer retorn.

La pel·lícula està molt ben feta! Us felicitem!!

Ens ha semblat molt bona la idea que es vegi el camí des de l’escola fins al Mas de la Roda. Durant aquest trajecte hi havia un cel molt bonic! Havíeu vist algun visionat que hi sortís un trajecte fins algun lloc?

Alguns de nosaltres en la pel·lícula de la sèquia també vam combinar fotos amb dibuixos i veu en of , ho trobem interessant.

Ens han agradat molt els sons ambient d’ ocells, campanes, de la porta, del vent… que hi heu posat. També la veu en off dels nens era molt bonica i ens ajudava a entendre la pel·lícula.

Potser hem trobat a faltar el retrat de la Maria i l’Eric i  sentir la seva veu en off.

Les fotos fetes des de la finestra ens ha recordat plans i visionats que hem fet a sisè. Hi havia unes fotos amb una llum molt maca per exemple les de la finestra. És interessant que en el muntatge hi haguessin fotos molt diferents de la casa: de fora, de dins i inclús de dins cap a fora des de la finestra.

No sabíem per què es diu el Mas de la Roda i ens agradaria saber si heu vist la roda,  si encara la tenen i on és.

Sabeu més coses de la casa que no heu explicat a la pel·lícula? Com per exemple quant de temps van trigar  restaurar la casa?

Alguns de nosaltres passem cada dia o de tant en tant per davant del Mas de la Roda i no ens havíem fixat gaire amb la casa. Tampoc en sabíem res de la seva història. Segur que ara quan hi passem ens la mirarem més!!