Presentant “Dins el silenci”

Fragments de la presentació del curt “Dins el silenci” dels alumnes de 6è a la Filmoteca de Catalunya i al Casal de Bordils.

“Quan aprens a ser cineasta et canvia la manera de mirar, escoltar i observar l’entorn  i també canvia la mirada quan visiones pel·lícules. Ara  ens fixem més amb la llum, parem atenció a  com està filmat, ens imaginem la posició de la càmera per filmar un pla concret… “

“Fent cinema hem estat creatius, sensibles, pacients, concentrats, reflexius responsables, hem compartir les nostres idees i hem opinat sobre les dels companys amb respecte.”

“Tenim la sort d’estar en el nostre entorn, el paisatge,  el Ban, els camps, pollancres, el riu, els sons, … dels que hem gaudit especialment aquest curs, amb els plans del món, les sortides, les pràctiques i finalment el rodatge. Rodar seqüències a la nit ens ha regalat sons, paisatges, experiències, anècdotes que no havíem viscut mai abans amb els companys. “

“Quaranta – cinc hores de rodatge, suposen esforç, paciència, dedicació, orgull, precisió, emoció,  temps, mirades, escolta, connexió, nervis, diversió, gana, i vincle entre tots els companys, cineasta i mestres amb les ganes d’aconseguir el repte que suposa la pel·lícula. “

Podeu veure el film aquí: https://www.cinemaencurs.org/ca/film/dins-el-silenci

Podeu veure el vídeo de la presentació que van fer a la Filmoteca de Catalunya.