Guia de lectures 2022

Pels volts de st.Jordi, cada curs i cada classe, comparteix un indispensable perquè formi part de la guia de lectura. La Guia de lectures recomanades pels alumnes vol posar en valor algunes de les lectures que han tingut presència a l’aula i que es consideren bons referents literaris. Cada grup ha escrit alguna de les recomanacions que hi recull i cada un dels infants en rep una com a record de l’edició. La il·lustració que l’acompanya és una col·laboració d’alumnes que han vingut a l’escola i que mantenen un vincle estret amb el món de la il·lustració. Es tracta d’una donació que ens omple d’alegria al descobrir que el dibuix segueix ocupant part del seu temps.

La il.lustració i la maquetació de la guia d’aquest any l’ha fet la Martina Busquet.

Desplegueu la guia completa aquí.