Enquesta per les families

Benvolguda família,

Des de l’escola volem crear una base de dades que ens ha de servir per trobar experts o persones que ens puguin ajudar en els nostres projectes i per això, agrairíem que ens contestéssiu l’enquesta que ens permetrà elaborar-la. Ens interessaria poder aprofundir en temes relacionats amb oficis, aficions, estudis, experiències, … que us sembli que ens poden interessar. Com veieu el ventall és molt ampli perquè creiem que tots i cada un de vosaltres segur que pot ajudar-nos en un tema o altre.

El formulari serveix per recollir les dades d’una persona. Si en necessiteu més, a part del que hem repartit a l’escola, podeu baixar-lo directament clicant aquí o demanar un altre paper a l’escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,
Alumnes de 5è de l’escola de Bordils.