Dijous a la plaça

La lectura ens permet retrobar-nos, aquesta vegada a la plaça del poble. El punt de lectura és obert. Petits, mitjans i alguna família s’apropen per llegir, escoltar històries. Algunes de ben conegudes, d’altres de noves, històries amb finals sorprenents o previsibles… en realitat ens és igual perquè allò que realment volem és passar una estona juntes, escoltar-nos, recuperar algun d’aquells jocs que tan ens agrada jugar plegades, compartir records i vivències personals, sentir-nos. Amb il·lusió confiem trobar-nos de nou el proper dijous a les cinc, la plaça és gran, hi ha cabuda per tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *