“Cau la nit” – 1r PREMI CAC Consell de l’Audiovisual a Catalunya

Fotos de la Cerimonia dels Premis CAC a l’escola

Article al Diari de Girona: L’escola de Bordils ha guanyat un primer premi amb «Cau la nit», un treball que va portar alumnat de primària a fotografiar la nit en dos moments diferents de l’any i a triar textos i recollir converses de les filmacions durant el curs. El jurat ha valorat la descoberta de l’entorn i el seu resultat «evocador i hipnòtic, de gran força poètica».

Film de caire emocional sobre l’espai més proper dels alumnes: l’escola. La nit representa un escenari inquietant i misteriós per molts d’ells i si transcorre a l’escola, la parella resulta d’allò més atraient.

Una experiència vital i poètica del grup de 3r, però també de l’escola en la mesura que formarà part de l’exposició col·lectiva “Descobrim Bordils”. La descoberta del seu espai quotidià de nit, l’escola buida i silenciosa va ser màgica, ha estat una vivència important; però sobretot per la dimensió emocional que ha adquirit, una peça singular que ens transporta a un espai en temps i fa reviure una  presència que ha deixat un gran buit en tots nosaltres.