XlX Festival Inund’ART

A partir de la imatge del cartell, i jugant amb la idea de transformació, els alumnes de l’escola han fet un procés de conceptualització en el que no hi ha una única història, sinó que hi ha tantes històries com persones hi ha intervingut.

Per tal de poder recollir totes aquestes històries en un element comú, han creat una col·lecció de peces de roba que ofereix a la Venus un gran ventall de possibles transformacions estètiques relacionades amb el seu renaixement.

Aquestes peces seran les senyalètiques que es trobaran  en el recorregut per  les diferents exposicions del festival.

Els alumnes han estat acompanyats per l’Adrià Creus i la Xènia Gasull

Vestits de mar – Senyalètica

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *