Tastets de lectura

El divendres 7 de juny, varem celebrar la 4a edició de Tastets de lectura: els llibres, una experiència compartida. Nens i nenes de diferents edats varen llegeixen i escolten, en acollidors espais ambientats per a la ocasió, històries narrades per companys i familiars de l’escola.
La lectura és la gran protagonista de la diada i pren força quan som capaços de compartir-ne el valor. Alguns diuen que la jornada s’ha convertit en un mercat de lectures, d’altres ho defineixen com un passeig entre paraules, els més lletrats s’atreveixen a dir-ne una ruta literària, però tots estem d’acord que és un tast de bones lectures.
Enguany, pensant en la proximitat de les vacances d’estiu i amb la intenció de temptar-vos una mica, a 2/4 de 5 de la tarda vareu trobar una petita parada de llibres a la sortida de l’escola, per qui va desitjar comprar-ne algun pel seu fill/-a. L’estiu és temps de i per llegir, una estació ideal per a una bona lectura. Perquè no és llegir també, una manera de viatjar?

Fotos tastets de lectura