Sant Jordi 2021

Aquest curs, per facilitar l’apropament a la parada de llibres i roses, hem preparat 4 punts de venda. Les parades que corresponen als infants de p3 a 2n (2 espais diferenciats) vendran llibres dos dies.

PARADA1: Adreçada als grups de P3, P5 i 1r.
Lloc: portals del pati gran.
Dies: Dijous 22 d’abril de 16:30 a 18h (venda de llibres de literatura infantil, adults i roses). Divendres 23 d’abril de 9 a 9:30h, de 13 a 13:30h, de 16:30 a 18h (venda de llibres de literatura infantil i roses).

PARADA 2: Adreçada als grups de P4 i 2n
Lloc: entrada del carrer Torrentó.

PARADA 3: Adreçada als grups de Cicle Mitjà (3r i 4t)
Lloc: Entrada principal de l’escola al c/Almeda.
Divendres 23 d’abril de 9 a 18h.

PARADA 4: Adreçada als grups de Cicle Superior (5è i 6è) i adults.
Lloc: Parc 1 d’octubre, al costat de l’Ajuntament.
Divendres 23 d’abril de 9 a 18h.

A totes les parades de llibres es podran comprar roses.

Els llibres de les parades han estat escollits amb cura. Pel que fa a la selecció de llibres per adults, hem tingut la sort de poder comptar amb l’assessorament d’en Jordi Gispert, llibreter de la llibreria 22 de Girona. En un i altre cas, l’opció és oferir varietat i per això, només en alguns casos, disposem de més d’un exemplar.

AQUEST CURS HAUREM DE SER MÉS CUROSOS QUAN VISITEM LA PARADA, MANTENIM LA DISTÀNCIA I UTILITZEM EL GEL HIDROALCOHÒLIC QUE TROBAREM A LA PARADA.

DISPOSAR DE MONEDA I BITLLET PETIT TAMBÉ ENS AJUDA A REDUIR-NE LA CIRCULACIÓ A L’HORA DE TORNAR CANVI.

Bona diada a totes i felicitats a tots els Jordis i Jordines.